close
今天一早心情很驚喜
因為
收到來自英國 Barnard Castle Rotary Club 的 email
它屬於 Rotary District 1030 (我 Durham 畢業論文的專案機構)
Ian 是我的專案聯絡窗口 (照片中左二 穿橘色衣服的老先生)

看到 email 心情真的蠻感動
也有些激動

每次都覺得自己很幸運
遇到很多很好的人
得到好多

很謝謝他們一直都記得我
每隔一陣子寫信給我
信中總會謝謝我曾經給他們的建議
給我看他們的新網站設計、新雜誌排版與內容
問問我的想法
非常感激

有機會
一定要找時間再去拜訪他們.....

Hi Kathryn,

We were talking about you last night at our meeting, as we now have a new Editor for out Rotary NorthEast Magazine, and we have very much followed your suggestions as to the layout etc.

We also have nearly everyone in our club on email and the RNE magazine is available online from our District website - www.rotary1030.org let us know what you think.

Look forward to hearing from you as to how you are doing in job, and your family etc.

Cheers,

Ian


arrow
arrow
    全站熱搜

    王木木 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()